;

marți, 28 mai 2013

Idei geniale antiprostie

         Am constatat ca atunci cand ma trezesc noaptea si nu mai pot adormi imi vin tot felul de idei geniale. Ma joc cu ele, le rasucesc pe toate partile, le acuz, le uit si nu le mai recunosc dupa un somn bun. 
         Deunazi, adica "deunanoapte", :D fix la fel... o idee geniala nu-mi da pace. M-a intrebat cineva daca ar fi sa inventez/descopar ceva ce mi-as dori sa fie? Si raspunsul meu atunci a fost un medicament desi nu stiam pentru ce sau pentru cine.  Apoi acum, daca ma gandesc bine, adica "deunanoapte" m-am gandit, ca daca tot descopar unul atunci de ce nu doua?! Logic :D.
        Asadar, al doilea medicament este pentru tratarea prostiei. Eu cred ca oamenii ar lua de buna voie, ar recunoaste public si ar aprecia daca s-ar face bine, altii s-ar trata pe nevazute/nestiute, altii ar fi siliti de cei din jur siiiii altii, oricat s-ar trata, n-ar scapa nu pentru ca medicamentul n-ar fi excelent ci pentru ca prostia lor e netratabila. 
         Na, sincer, n-am veleitati din astea de descoperitor de medicamente. Dau gratis ideea cercetatorilor pentru a scapa lumea de un lup rau, prostia omeneasca.         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu