;

marți, 14 mai 2013

Parcul National Ceahlau :) rocks

             Iuhuuuuu, iubesc muntele si "muntomanii". Cine se poate duce pana in varful muntelui, cu niste prieteni si cu rucsacu` lui (na si fara, ca mai sunt si oameni buni care sa mai care ;) din rucsacu altora ) si sa se si distreze facand asta? Raspunsul este simplu: "muntomanii :)". Mda, nu dau un rasarit sau un apus, un curcubeu, trei soparle si-o marmota pe o distractie fancy-very-downtown... nuuu, niciodata, cu N mare. 
          Mda... eu am fost pe Ceahlau de doua ori. O data vara si zic, si acum, ca a fost cea mai frumoasa priveliste ever, o senzatie de pace si un frumos cum nu sau rar te intalnesti. Am fost si iarna dar era un viscol ingrozitor si din cabana am reusit sa iesim pana la schit dar vaaai nu vedeai la doi metri in fata, innotai prin zapada ... enervant. Tare mi-ar fi placut sa ajung pe varf sa vad iar lumea si sa regasesc emotia aceea, dar next time.
        Cand merg la munte nu pot sa nu ma enervez cand gasesc stanioale, sticle, doze si alte magarii "scapate" de turisti. Adica da, nu inteleg nesimtitii care le pot cara pline pana in varf si goale nu le mai pot aduce pana jos. 
         Am vazut ieri pe net poza asta. Daca stalpii astia chiar exista mie ideea mi se pare super-minunata :D, era un comentariu la poza "prima este adevarata, nu?"... foarte tare :D comentariul asta :D. Raspunsul e da, toate sunt adevarate :D. Numa` niste impotenti sunt capabili sa lase gunoi in urma lor si sa plece fericiti acasa.
         Mie imi plac oamenii destepti. Si amuzanti. Cine-a gandit campania asta? Felicitari! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu