;

luni, 22 aprilie 2013

Seara de folk, nesimtitii si retardatii...

          Am fost aseara la un concert de folk extraordinar de fain. M-as mai duce cel putin de doua ori la el, asa de tare mi-a placut :) Are Emeric Imre o chitara+voce+texte incredibile :)! Toti au cantat super.
         Am o singura nedumerire. Vreau sa-mi spuna cineva cum se procedeaza cand mergi la un concert care se tine intr-un "birt"... adica oamenii canta si publicul n-are voie sa vorbeasca? Ca na... la un moment dat vine una, prietena a unor oameni nemultumiti ca sa nuu mai vorbim ca ii deranjam :). Mie nu-mi vine nici acum sa cred asa ceva. Nu se urla la masa, muzica se auzea foarte tare. Nu eram nici la biserica. Deci, daca am fost nesimtiti, vreau sa stiu. Daca n-am fost nesimtiti inseamna ca iar ne-am intersectat cu niste retardati.            M-ar ucide gandul asta cu retardatii si aleg dintr-o mie ca am fost nesimtiti.
         Na, dupa vreo zece minute se duc nemultumitii (n-a mai venit prietena) la masa din fata noastra si le spun acelasi lucru, sa nu mai vorbeasca!!!... Mie imi crestea tensiunea, serios. NU era muzica simfonica. ERA FOLK!!! Nu se urla. Eu nu ii auzeam pe cei de alaturi ce povestesc asa ca mi se pare ca aia tot retardati erau, pana la urma. 
       Mda, una calda, una rece. Si nu mai vorbiti! Am zis.

2 comentarii:

  1. Eu sincer ii ziceam cateva dulci asa cum numai eu am in vocabular :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :D pe mine m-a uimit.de-adevaratelea.in primul rand daca a venit un mesager... stii si tu vorba aia nu trageti in pianist :). desi...cat pe ce:) in al doilea rand daca a putut transmite mesajul ala inseamna ca si ea era de acord. sau? pe mine nu m-ar putea ruga cineva sa zic magarii pentru ei, fie ei prietenii mei. Data viitoare sa vii si tu :)

    RăspundețiȘtergere