;

miercuri, 3 aprilie 2013

Ascunzatoarea perfecta?

           Mai demult am auzit ca oamenii isi ascund lucrurile prin casa in caz ca vin hotii si-i prada sa le dea de lucru. Exista mai multe ascunzatori cica...unii isi pun banii in dulap, prima polita, sub hartie, altii in buzunarul de la costum, in pantofii norocosi, in-sub-pe-intre diverse chestii, exista si o varianta, asta mi s-a parut de departe cea mai creativa, pe mine nu m-ar duce capu` sa ii ascund sub covor dar pe altii da. Cum sa nu ii invidiezi? :)
          Ascunzatoarea perfecta? Ea exista. Eu am descoperit-o vineri noaptea. Cred ca daca descoperi ceva si nu impartasesti si celorlalti esti un Looser :), cu L mare. Asa ca zic. Eu nici azi nu stiu cine a descoperit cartoful. Circula multe legende. Ma bucur ca s-a descoperit, altfel ... eu n-as fi mancat cartofi paaai?  
           Asa ca zic :D Ascunzatoarea perfecta e la mine in pat, intre pat si saltea sunt exact 3 cm. Vineri seara am descoperit.In ascunzatoatea asta poti sa pui o gramada de lucruri. Pentru inceput mi-am ascuns ochelarii. I-am cautat doua zile dupa... prin toata casa si nu i-am gasit. Logic. Ascunzatoarea asta tanara nu-si facuse inca loc in inima mea. 
           Dar, noroc ca mai dorm si eu primavara, eu vara nu dorm! Si la ceas de noapte, pe cand sa-mi ascund cartea, paaac dau de ochelari! Nu erau sub covor...nuuu, erau in ascunzatoarea perfecta! ;)
           PS: S-aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu