;

luni, 25 martie 2013

The Reader (2008)

          inca un film fain, The Reader, l-am vazut aseara, nu stiu cum nu l-am vazut pana acum, trebuia sa ma fi atras titlul, macar. Na, l-am luat de la hyper market ca era la pret de dumping si am vazut ca actrita Kate Winslet a luat Oscarul pentru rolul asta... Filmul ? o drama, o poveste de iubire, despre mandrie, despre femeie, despre suferinta, despre decizii pe care le luam, multe aiurea, care ne urmaresc toata viata, despre izbavire... + Holocaust, asta ca sa il ancoram, ca nu e asta subiectul.
          Mie mi-au dat si lacrimile si sfarsitul nu mi-a placut DELOC. Interesant cum primesti iertarea, de la oameni, de la justitie dar cum nu te poti ierta tu singur... Dragostea nu castiga intotdeauna. Si eu cred in povesti de iubire care tin toata viata.
        N-am chef sa povestesc filmul. Tre` sa vezi si sa simti. 
        Kate Winslet... foarte fain a jucat acest rol. Mi-a placut si Ralph Fiennes. Si totusi... sa detii secretul libertatii si sa nu il dezvalui mi se pare nedrept. Prostesc!In cazul lui si neprofesional! Mai ales ca a iubit-o neincetat.  In fine...te pune pe ganduri. 
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu