;

vineri, 22 martie 2013

Copacul meu eco-friendly

           C-asa sunt eu eco... ma bate un gand, in ultima vreme, sa aduc un copac in casa. Am vazut tot felul de poze cu copaci pictati, unii is fuunny, altii-s morocanosi (nu poti sa nu te intrebi de ce si-ar putea dori cineva fix din aia... sau i-or fi pictat ei, asa talentati ca mine or fi multi :D, asta ar explica aproape toate nedumeririle mele).
          Inca n-am gasit copacul perfect, nici creanga preferata, nici  culoarea, nici animalul desi, aici, am doua optiuni : Mitzan ori Bufnitzan.  Am gasit peretele! Deeeci e ca si gata :).
La asta imi plac bufnitele. Nu-mi plac frunzele ce cad...
La asta imi plac rafturile si pernele de pe fotoliu...
          Mda. Complicat. Am doar peretele :) ... ma mai gandesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu