;

duminică, 10 martie 2013

Masterchef, sezonul 2

          Mda. Tare mi-am dorit sa inceapa Masterchef. Tare imi lipseste TLC! De cand s-a terminat sezonul 1 n-am progresat cu nimic deosebit in arta culinara :) dar am ramas cu ideea aia de "wow, ce fain! si mie mi-ar placea sa stiu face..." Ceea ce e bine :).
           Doar azi am vazut emisiunea si-mi era dor de chefi. M-am distrat, nu stiu daca concurentii erau mai funny sau chefii. Emisiunea mi s-a parut destul de slaba DAR amuzanta! Preparatele nu pareau chiar decupate din revista si ma gandesc ca, deja, oamenii ce se duc acolo ar trebui sa stie la ce se duc. Si m-as fi asteptat sa fi exersat acasa de nu stiu cate ori. Chiar, de ce sa risti cu ceva ce n-ai facut niciodata? Siii sa stai cu ochii in lacrimi sa te milogesti pentru sort ca tu poti mai mult si mai bine mi se pare aiurea, penibil.                
          Criteriile pe care s-au dat sorturile nu mi-s clare... unul a luat sortul pentru ca a mancat tot din farfuria lui, inclusiv scobitoarea, pentru determinare+nebunie...alta ca a declarat ca s-a indragostit de un chef?  `Poi, sa fim intelesi, e show culinar au ba? 
          Totusi am sa ma uit si la show-ul asta, sper sa fie fain :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu