;

marți, 13 decembrie 2011

Senzational! OTV ... + Castelul Peles

          Incredibil de senzational! Sa vina Dan Diaconescu & Co sa lamureasca si problema acestor entitati :)
          Vreau ceva explicatii infricosatoare, data viitoare sa-mi fie frica sa mai merg! Astea cu un nor, nu le mai crede nimeni. So, stafiile cui sunt deranjate, noaptea la castel? Si...mai mult, castelul s-a inclinat! 
          Pozele astea sunt facute la interval de 20 de secunde, am si mai faine (cu castelul Peles) dar habar n-am de ce nu le pot aranja cum vreau eu asa ca abandonez. O sa fac un colaj, maine, poate. 
         Avem o tara frumoasa! Pelesul e mai frumos vara. Nu stiu ce sa zic, dar de la frig :D statea inclinat. In mai toate pozele, sau na poate n-am tinut eu aparatul drept, come on, improbabil! Eu nu fac d`astea. Niciodata. :P :D Si nici capacul pe obiectiv nu-l uit! Nuuu. Asa vreau eu sa fac. Poze negre. Si apoi le compar. Care mi-a iesit mai bine? Care-i mai neagra? (Aia de la Noaptea Bibliotecilor!) Care...

         Duminica seara scria la OTV in bara "nu mai avem presedinte". Pesimist si depresiv, deopotriva, zic: hiii s-o  fi-ntamplat ceva cu presedintele si IO habar-n-am! Incredibil. Si senzational, pe deasupra. Caut o Antena 3, o Realitatea si astia nicio treaba cu presedintele. Da, totusi, OTV ce-i cu glumele astea? N-apuca omu` nici sa zambeasca!





PS:   Sa ai o zi super! >:D<

2 comentarii: