;

luni, 5 decembrie 2011

Mos Nicolae :)

         Asta seara vine Mos Nicolae :)
         hihi, cu toate ca mi s-a zis ca n-am fost destul de cuminte eu il astept, ca-n fiecare an. intotdeauna in ziua de 5 decembrie eram cuminte si n-aveam stare.si-mi lustruiam ghetele. se stie ca Mos Nicolae vine in seara de 5 spre 6 decembrie si la noi ajungea numai noaptea, deci dimineata cadourile, si, doamne, greu adormeam si ne trezeam cu noaptea-n cap sa vedem daca a venit. chiote si urlete cand descopeream ca a venit si muream de ciuda ca mami sau tati il vazusera si eu nu... anul asta m-am hotarat: il pandesc toata noaptea, sa-l vad si eu. :D
          in clasa a doua, pe motiv de buna purtare, printre altele, Mos Nicolae mi-a adus si o ceapa degerata. Apoi nu-mi amintesc ce cadouri am mai primit dar de ceapa asta da. M-a apucat asa o jale mare, noroc cu tati care vazand cat de suparata eram s-a uitat la ceapa aceea si a zis, wow uite e incoltita,  o sa facem o salata si numai noi o sa mancam, mmm ce buna e, si tra-la-la si deja zici ca primisem un borcan cu miere :)
          :) sa fiti cuminiti si sa va lustruiti ghetele! imperios necesar. altfel nu vine. 
Later edit: 
Na, sigur ca a venit Mos Nicolae. N-am apucat sa-l vad. Dupa sprinteneala va spun eu ca e mai tanar decat se zice! :P
Plec la Sinaia azi. :D Yupppie-yaaa-yeee.  Ma-ntorc sambata. Yupppie-yaaa-yeee
S-aveti o saptamana super. Ca si a mea :)           
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu