;

miercuri, 21 decembrie 2011

Nu face ca mine!

          citesc pe net si ma cutremur. fosta Miss Venezuela (2000) a murit la varsta de 28 de ani de cancer la san, mai multe aici http://news.yahoo.com/former-miss-venezuela-dies-breast-cancer-28-193031133.html
          fac parte din lumea prostilor care n-ajung la medic decat daca sunt pe moarte. pana acum n-a fost cazul. cu toate ca stiu ca acesta boala nu are simptomele unei boli obisnuite si ca de obicei femeile ajung prea tarziu la medic, eu inca n-am ajuns niciodata sa-mi fac acest tip de analiza pentru ca traiesc cu ideea ca eu nu o sa fac niciodata. stiu ca nu-i bun rationamentul. am o prietena care-si face analizele asa cum scrie la carte, anual, bienal :D... o invidiez. sincer. dar raman tot in lumea prostilor care nu... mda, la anul o sa imi fac o lista. fiind anul ultimei apocalipse :D trebuie sa bifez niste experiente ratate. o trec si pe asta pe lista. si totusi, nu mai bine as sari cu parasuta de banii aia care i-as da pe analiza?
         habar n-am ce-ar trebui sa se intample in Romania pentru ca femeile sa isi faca analiza asta in fiecare an. Sau, ma rog, cat de des trebuie.nu stiu. mi se pare cumplit sa mori la 28 de ani ... nu stiu ce e cu campaniile astea de informare, ca n-am rabdare sa ma uit. ar trebui sa fie mai agresive, sa socheze, sa determine prosti ca mine sa mearga la medic pentru ca de chestia asta scapa cine poate, nu cine vrea...
         Asa ca, nu face ca mine! Du-te la medic. Preventiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu