;

sâmbătă, 2 iulie 2011

Ploua :)

          Ploua. Ploua. Ploua.Vreme de betie. I`m happy. Intotdeauna mi-a placut ploaia. Ploaia calda de vara. Ploaia mocaneasca. Ploaia de toamna. Ploaia cu soare. Ploaia...
          Cand ploua am timp sa lenevesc. Sa ma gandesc la ale mele. Imi place ploaia  si imi plac baltile. O data, cand eram cam atata, eram cu tati meu pe strada si m-am stropit si apoi m-a lasat sa sar prin toate baaltile :D pana acasa! Asta da! Si acum mi se pare super! Am ajuns ca un purcel acasa! Un purcel happy! 
          Imi place ploaia cand sunt happy. Imi place ploaia cand nu sunt happy. Imi plac curcubeiele. Anu asta inca n-am vazut niciun curcubeu. Da stiu ca o sa vad :). Poate prin iar la munte unul :) 
           Sunt niste ploi si niste furtuni pe care nu le pot uita. Eh ce ploaie, si ce vant... vorba cantecului. 
            Sa ai un weekend fain  >:D< 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu