;

miercuri, 6 iulie 2011

Cea care uita...

           Eu sunt cea care uita. Da. Mai uit si eu lucruri cateodata. Des? (defineste des :D) Si uneori ma gandesc ca poate ma paste un Alzheimer, la batranete, daca o mai apuc si pe aceea :). Asta ar inseamna, desigur, ca supravietuiesc unor apocalipse, cutremure mari si ierni glaciare, anilor interminabili de ghinion pentru ca am intrerupt lantul spam-urilor... Deci, in tot raul si un bine. :)
            Uite asa, uit. Imi amintesc tam-nesam si imi vine sa zic un hiiii, am uitat... Dintre toate chestiile pe care le-am uitat ma obsedeaza una desi... there is an explanation. Mi-ar fi placut sa nu uit. Tu stii ce am uitat, ca am uitat.      Da, si eu m-am mirat, ca nu stiam ca sunt cea care uita, cea mai cea. 
            De-a lungul timpului am uitat diverse chestii... parole, cod pin, asta cu uitare de cod pin e de povestit ca si mie mi se pare incredibila, ochelari, am uitat sa sun in ziua Y, am sunat in ziua X sau Z, senina, am uitat in ce an eram (asta anu asta, nu mai stiam daca e 10 sau 11), am uitat pantofii la reparat, am uitat... 
             Eu sunt cea care uita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu