;

joi, 7 iulie 2011

Piticii "lui" Alba ca Zapada

            Mie personal mi-a placut povestea asta cu Alba ca Zapada. Mi-au placut piticii si ideea ca binele invinge raul, ma durea inima cand musca din mar si de abia asteptam sa vina printul sa o salveze. Am citit-o de nenumarate ori. De abia asteptam sa ajung la pasajul "cine a mancat cu lingurita mea? cine a dormit in patul meu? cine...?" si in copilaria mea am fost de mai multe ori la casa piticilor, nu departe de blocul unde locuiam, dar niciodata nu i-am vazut pentru ca erau dusi dupa pietre pretioase, cu tarnacopul, si umblau doar noaptea si eu, ca un copil bun ce eram, dormeam noaptea. Doamne cum mai credeam ca aia era casa lor! :D
            Mie de toti piticii mi-a placut, si de Inteleptul,si de Sfiosul, si de Somnorosul, si de Voiosul,si de Morocanosul, si de Hapciu, si de Mutulica. Cred ca cel mai tare mi-a placut de Mutulica. Apoi de Sfiosul. Apoi Morocanosul. Care era ala pupacios? Am crezut ca era si unul pe care il cheama  asa. :D 
          Am cautat o poza cu piticii :) si vad acum ca patul lui Grumpy (Morocanosul) e separat! :D
PS: ma gandeam la piticii cuiva si am ajuns la piticii "lui" Alba ca Zapada :D.
         Sa ai o zi super! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu