;

joi, 14 iulie 2011

Flori... :)

      Acum doua seri am iesit sa fac poze la niste flori. Astea se deschid numai seara. Ce-o fi in "capul lor"? Parca vin din desenele Disney. Parca-s trompetele din Cartea junglei ! Frumoase. Nu stiu cum le cheama. Stand si facand poze la florile albe (sunt mari si cresc in tufa), pentru astea am iesit de fapt din barlog, infloreste una galbena langa mine. Asta galbena stiu ca se numeste regina noptii. Mie mi-o stat inima in loc cand s-a deschis floarea galbena. N-am mai asistat niciodata la asa ceva, nu live, ca la tv vezi ...  si am tresarit. Imi venea sa rad de mine... :) 
       Apoi am "trosnit" niste poze la o alta regina :) Iaca ce a iesit. In  5secunde cred ca s-a deschis cu totul !!!

  

PS: Sa ai o zi super! >:D< Ma gandesc ca azi ii joi :D. Si daca-i joi :D!!! Yuppiiieee. :D!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu