;

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 martie 2015

Sarpe sau pisica?

          Aseara tocmai se dezbatea un subiect interesant. Cineva avea pe telefon niste poze cu serpii familiei. Unul verde, altul roz cu gri! Frumosi? N-am fobii cu serpi dar nici nu m-am putut pronunta daca erau frumosi ori ba. Pentru ca unele erau reticente la ideea de a avea un sarpe, animal de companie, proprietarul a concluzionat ca "sunt mai buni ca pisicile, sunt inofensivi". Am zambit larg. Stiam eu ce stiam. Cine are pisica, stie.Multe.
          Azi dimineata, din seria taaa-naaaam, m-a muscat Mitzanu de mana. Dar mishteaux de tot. Dupa cateva minute ar fi vrut sa fim cei mai buni prieteni. Are el inima buna si iarta tot. Sigur ca nu l-am agresat nici inainte si nici dupa muscatura. Numa`  fonic. Am cumparat antibiotice, vaccin antitetanos. Muscatura asta m-a costat 79 de lei. Sa mai zica cineva ca nu-i o scumpa pisica mea. Indrazniti. Si daaa, pot sa imi misc mana, daaa, cu greu dar nimic nu e imposibil!
        PS: Daca stiti pe cineva care vrea sa schimbe sarpe cu pisica... ma mai gandesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu