;

vineri, 27 martie 2015

Sarpe sau pisica?

          Aseara tocmai se dezbatea un subiect interesant. Cineva avea pe telefon niste poze cu serpii familiei. Unul verde, altul roz cu gri! Frumosi? N-am fobii cu serpi dar nici nu m-am putut pronunta daca erau frumosi ori ba. Pentru ca unele erau reticente la ideea de a avea un sarpe, animal de companie, proprietarul a concluzionat ca "sunt mai buni ca pisicile, sunt inofensivi". Am zambit larg. Stiam eu ce stiam. Cine are pisica, stie.Multe.
          Azi dimineata, din seria taaa-naaaam, m-a muscat Mitzanu de mana. Dar mishteaux de tot. Dupa cateva minute ar fi vrut sa fim cei mai buni prieteni. Are el inima buna si iarta tot. Sigur ca nu l-am agresat nici inainte si nici dupa muscatura. Numa`  fonic. Am cumparat antibiotice, vaccin antitetanos. Muscatura asta m-a costat 79 de lei. Sa mai zica cineva ca nu-i o scumpa pisica mea. Indrazniti. Si daaa, pot sa imi misc mana, daaa, cu greu dar nimic nu e imposibil!
        PS: Daca stiti pe cineva care vrea sa schimbe sarpe cu pisica... ma mai gandesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu