;

duminică, 22 martie 2015

Oscar si Tanti Roz, la Satu Mare

              Aseara a avut loc la Satu Mare un eveniment caritabil initiat de Asociatia STEA. A fost o seara foarte emotionanta, am fost si eu la spectacolul Oscar si Tanti Roz, dramatizare dupa romanul omonim de Eric- Emmanuel Schmitt. 
      Mie cartea asta mi-a placut foarte mult, despre asta am scris mai demult aici:  http://www.istraterestra.blogspot.com/2012/05/oscar-si-tanti-roz.html.




       De aveti ocazia sa vedeti piesa asta, nu stati pe ganduri. Subiectul nu e tocmai usor. O sa va incerce mai multe emotii si da, o sa va placa. Tare de tot.
       Mi-au placut mult actorii, din pacate nu gasesc numele lor. Jocul lor a fost impecabil. Emotie si emotii.
       PS:
E vremea cand se redirectioneza 2% din impozit catre ONG-uri. Asociatia STEA face lucruri faine pentru oameni mai putin norocosi.Pentru ca le pasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu