;

duminică, 1 iulie 2012

iar plec...

mda. de data asta la Predeal. tre` sa fie o chestie faina de comunicare&advocacy. on va voir. asa ca o saptamana plus weekend prelungit in Fagaras ori altundeva inca nu se stie...
am inceput sa imi fac bagaju`. tare complicat. tare multe is :)
i`m gone. zi faina si tie, cetitorule :)

LATER EDIT:
la Predeal lume faina. si lucruri faine. si mancare faina.
acum de cand m-am molipsit cu Masterchef... ma uit cu si mai mare drag la mancare. am furat niste idei de aperitive minunate cum numa un proaspat initiat in comunicare&advocacy poa` sa faca. o sa fac si eu niste chestii magice, simplu si dragut.
masline pane? nimic mai simplu. apoi mie nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva. interesanta idee.
am vazut aseara un apus de soare tare frumos. si asta seara altul si mai si...
:)

Keep smiling. Eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu