;

vineri, 20 iulie 2012

Cum a fost la Concert Roxette, joi 17 iulie 2012, Cluj Napoca?

          am scris in titlu si ziua de joi pentru ca asa am ramas si cu amintirea ca anul trecut am fost LUNI (30 mai) la concert. pentru mine nu era asa de importat de tinut minte dar cei din jur vorbeau despre ziua de luni sau mai nou de asta de JOI :) cu atata importanta incat m-astept sa nu uit prea curand ziua asta de joi.

what a day! sooo. tocmai m-am intors de la Cluj.concertul a fost super. nu stiu cand a trecut timpul, asa de fain a fost. :D :D :D
           cum voiam sa stam mai in fata am plecat din timp. am intrat printre primii pe stadion, aveam bilete in zona Golden circle, adica chiar in fata scenei. ne-am grabit sa prindem un loc in fata si am stat chiar in fata. deci super :) habar nu am de ce n-au pus si scaune, asta este, am stat de la 5 la 9 asteptand sa vina Roxette.
          in deschidere Les elephantes bizzare si Grimus. despre ei alta data, pe la ora 9 a inceput Roxette :D :D 
          mie spectacolul mi-a placut foarte mult, jocul de lumini, cantecele, atmosfera, canta publicul din toata inima, am dansat si zbierat, lalait si cantat, am facut poze, aplaudat pana la sfarsit. am plecat de acolo cu o stare de foarte bine, mie concertul asta mi s-a parut mai grozav decat cel de la Bucuresti, dar poate pentru ca impresiile erau mai recente :D
          am gasit si o pana de chitara de la Per Gessle :D, si de acolo am plecat catre hotelul lor, sperand sa ii intalnim. Ne-am intalnit doar cu band-ul, am stat la poze si povesti, Per si Marie s-au strecurat cu masina si au scapat de noi :).
         Apoi am plecat sa ne intalnim cu fanii  la un after party, s-a lasat cu povesti si cu voie buna, cu unii nu ne mai vazusem de zece ani, cu altii de la concertul de anul trecut. Fain. Tare fain :)

2 comentarii:

  1. Pun pariu ca si Robby e printre cei cu care nu te-ai vazut de 10 ani...Si eu am ramas surprins sa-l vad la fel de..."rotunjor"... in pozele de la concert ;) ... Din pacate doar in poze dar sper ca in maxim 2 ani sa ma revansez si sa fiu prezent la urmatorul concert Rox la noi in tara

    RăspundețiȘtergere
  2. :) pai chiar nu mi-am dat seama ca au trecut zece ani.
    nimeni nu era "rotunjor', sa stii. aparatele astea foto distorsioneaza.
    concertul a fost super! pacat ca n-ai putut ajunge.

    RăspundețiȘtergere