;

miercuri, 23 noiembrie 2011

Micul Picasso

           o da, micul Picasso c`est moi! in urma cu vreo doua luni mi-am luat niste acuarele mishteaux, ca erau la promotie, si tot voiam eu sa pictez ceva pe sticla. just to have fun. nu pentru ca as sti picta pe sticla. sau pe altceva. nu. nu stiu. mai habarnist decat mine nu stiu daca exista. sau nu, nu se zice habarnist. se zice netalentat. asa, n-am avut magia desenatului niciodata, dar a pictatului da. cui nu-i place sa se joace cu culorile? am avut si media 10, neintrerupt, la desen, da. numai la desen.si la purtare.da.
            avand acuarele mishteaux mai trebuiau pensule si bloc de desen. aseara s-a-nfaptuit minunea si toate trei exista. adica Exista. mai trebuie doar mana maestrului ca sa iasa o chestie postmoderna, abstracta si cubista. si daca nu eu, cine? si zic si io ca nu-i greu sa faci ceva abstract :D. si asa si voiam. d-apoi m-am razgandit. chestii abstracte o sa fac cand o sa fiu in toane abstracte. si am facut doar desenul, in creion, urmeaza sa il colorez. de abia astept, desi tare mi-i teama sa nu imi stric capodopera :D. se numeste Craciunul pisicilor. naiv sau nu (infantil de-a dreptul), eu tare m-am distrat. si, de isi sarbatoresc Craciunul asa cum l-am desenat eu nu-i rau deloc! 
          mda, bineinteles ca rautatile n-au intarziat sa apara. niste invidiosi si-au dat cu parerea =)) incredibil. niste ignoranti, nu deosebesc arta pura de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu