;

vineri, 11 noiembrie 2011

experiment Istraterestru, "aproape" rotund

           Aseara some quality time... am (pre)gatit ceva nou. demult am vazut pe un blog o reteta, se numea portofele, adica niste painici umplute cu niste-ce-ai-prin-frigider (sunca, cascaval, ciuperci, gogosar, condimente). apoi, "mana destinului" publica astia intr-o revista "chifle-surpriza" si mi-am amintit de portofelele alea care iti luau ochii. na, m-am harnicit si iaca ce a iesit... 
          comentariile "bune, foarte bune, sa mai faci" asa ca da, oo sa mai fac. si sper sa nimeresc destula sare si cine stie, poate imi ies si mie o data rotunde, ca sa ma dau si eu rotunda, ca mie niciodata nu mi-a iesit nimic rotund. asta pentru ca sunt o bucatareasa desavarsita, stiu :P.
          
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu