;

joi, 24 noiembrie 2011

Geoana...

          ce se intampla cu Geoana? nu stiu cu ce le-a gresit Geoana colaboratorilor PSD. am crezut ca a fi coleg de partid poate insemna si a fi si prieten. mi se pare asa o tradare mare din partea colaboratorilor. si colegi mi-e greu sa ii numesc. inteleg sa existe unu, doi, cinci care sa nu te placa, cred si eu ca profesional are de ce sa fie invidiat omul asta. da, traim niste vremuri (grele) cand, daca nu esti prost, retardat  nu esti bine vazut. adica ori esti ca turma ori te anihilam. promovam mediocritatea. cum o fi sa stai cu 65 de oameni intr-o camera si 60 sa zica nu? devin sentimentala :D. mie personal nu-mi place de Geoana. si n-am crezut ca va ajunge presedinte.ii lipsea ceva, parca.
         totusi, ce a facut el? si cine va ajunge presedintele Senatului? sper ca pierde PSD sefia Senatului. adica, daca nu gandesti o chestie pan` la capat, suporta consecintele. fair enough.
         si pe cine incurca el?si cu ce? iar revin la faza cu prietenii. ma obsedeaza. 60 din 65 impotriva. nu-i cam mult?
         ar trebui sa fi facut ceva foarte grav. dar, daca n-am aflat inca, inseamna ca nu e chiar asa de grav :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu