;

marți, 17 mai 2011

International Acoustic Guitar Festival Satu Mare 2011

                Daaa, de când există şi o chitară în viaţa mea mai ascult şi muzică cântată la chitară :)
Tocmai vin de la  concert. Într-un cuvânt :) foarte fain. Păi io când zic într-un cuvânt  pot fi două, totuşi :) Mi-a plăcut mult bulgarul Mihail Ivanov, sper ca aşa îl cheamă şi italienii Deja, rectific mâine dacă e cazul.Mă gândeam, în timp ce ei cântau, câte chestii magice poţi face cu o chitară. Na, erau şi tare talentaţi. 
                Poţi transmite cu o chitară tot felul de imagini, dacă ai imaginaţie, şi eu aaaam :P... Cu o chitară, mie, astă-seară,  mi-au trecut  prin gând tot felul, senzaţii-sentimente, stări ...plutire, scârţîit de uşă ploaie, vânt, furtună, suspans, bucurie, tristeţe, bocete, indieni, mersul roţilor de tren, leacuri pentru suflet, ruperi de ritm, agonie şi extaz.  Plin de voie bună :) şi finalul chiaaar pe gustul meu.
                 Ziceam că poţi, cu o chitară, să faci multe chestii magice. A mea încă nu face :) chiar magice, dar ştie cânta :D. Zice-se că  "numai om la capăt îi trebuie şi cântă". :D Mai nou cântă Iubiţi şi câinii vagabonzi şi I have a dream.
                 Să ai o zi super! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu