;

marți, 10 mai 2011

Cocktail




                Păi da, când nu știi unde vrei să mergi, nici unde vrei să ajungi este oarecine mai deștept care să-ti zică hai pe aici că-i mai aproape! E drept că uneori din exterior alții văd mai bine, că-s mai detașați și văd și scurtături. Uneori scurtăturile nu există. Pur și simplu. Uneori tre să dai cu capul tău ca să știi sigur că doare, tre să ai cucuiul tău ca să poți înțelege ceva, într-un fel. În felul tău. Deși învăț din experiențele celorlalți îmi place să mai dau și cu capul meu, uneori. Să simt că trăiesc. Să nu mă gândesc pe urmă că DACĂ... Niciun dacă :D 
               N-am dat de mult cu capul meu și nici nu mi-i dor, sincer. Dar când e de dat cu capul nu tre să-ți fie dor. Tre numai să ai capul la tine. Și... Cam atât.

                Azi mare discuție vizavi de găurile din pantofii lui Jeffrey Franks. Mda, o fi mare subiect de presă, ce să zic. Nu mai pot eu de pantofii lui sau de cravata lui care nu se asortează cu găurile... Mă-ntreb de la ce ne abat atenția cu subiectul ăsta. Oricum, la noi la serviciu părerile erau împărțite, că e sfidare la adresa autorităților, că e nonconformist, căăă... mie chiar nu-mi pasă. Eu cred că nu-i curios omu de cum se-mbracă, are alte gânduri mai strong daaar media în România, paranoică, face din asta un subiect adevărat la care-i alocă emisiuni întregi. O fi bine? Rău?

                      Azi s-a suit o buburuză pe mine și m-a ciupit de deget. Nu știam că buburuzele ciupesc.  Am lăsat-o, era prima buburuză pe care am văzut-o anul ăsta.Tare drăguță era :)
                      >:D< 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu