;

joi, 12 mai 2011

Despre bani

         Cam așa e :), mulți oameni cumpără lucruri de care ei nu au nevoie, cu bani pe care nu-i au, încercând să impresioneze oameni pe care nici măcar nu-i plac. Hmm :). Funny people! Eu nu-i înțeleg. 
          Discutam azi despre utilitatea banilor. Ea există. Ei sunt utili :). Importanți:). Fiecare calculează în ceva dacă altceva e scump. Adică, valorează cât 10 înghețate, cât 3 pachete de țigări, cât 5 ciocolate, ciocolăți, ciocolăzi. (Sper că ești happy.) Eu traduc în țigări fiindcă nu fumez. Și de aceea îmi vine mai ușor. :) Adică, dacă ceea ce vreau să-mi cumpăr valorează câteva pachete de țigări mi se pare ieftin. În fine, ideea e că banii sunt făcuți pentru a fi cheltuiți.  Siiimplu.
          Am citit cândva, Petre Țuțea zicea ceva despre bani cum că ar fi ochiul dracului, că banii sunt ca o scară dublă, daca îi folosești într-o direcție bună te ridică, dacă nu, dacă îi folosești într-un sens rău atunci te coboară, atunci te duci cu ei în infern. Nu mai știu exact cum a zis și mi-e lene să caut. Mi-a rămas mie ideea asta cu scara și mi-a plăcut.
          Îmi plac bancnotele de 1 leu. Mă enervează bancnotele de 200 ron. Nimeni n-are să-ți dea rest. 
                                                         În rest minunat, o zi frumoasă și ție! >:D<  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu