;

joi, 25 iunie 2015

Prostia omeneasca si/sau despre impostura

           Mda, sa ne fereasca... zic.  Ma gandesc ca stiti povestea ~Prostia omeneasca~ de Ion Creanga. E nimic pe langa ce prosti fuduli am intalnit eu, astia de vor sa para altcineva, cu orice pret. Nu-i intrebi dar se baga in seama. Ii intrebi esti tendentios  dubios. 
          Un specimen, de fata cu nevasta-sa, povesteste cum a sters cu pic numele ei de pe diplome si si l-a trecut pe al lui. Si apoi ha-ha, ha! Credeam ca eu mai stiu de gluma. Dar nu, se vede treaba ca nu stiu. N-am putut nici macar zambi. Si nu, nu va inchipuiti ca nevasta avea nu stiu ce diplome. Ca, na, nu m-am putut abtine si am vrut sa stiu ce diplome aveau, acum cred ca asta e formularea corecta, aveau. Cui naiba ii arata diplomele alea acum n-am intrebat. Ma cam roade ca nu stiu raspunsul.
          Plin de prosti pe lumea asta. 
          N-am cuvinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu