;

marți, 1 iulie 2014

Il pleut, c`est merveilleux

          Ca mie imi place ploaia, am mai zis. Ploaia de asta seara mirosea a munte. Mi-am amintit apoi de cea mai frumoasa ploaie pe care am prins-o la munte, care m-a prins ea, mai degraba :)
          Eram acum trei sau patru ani prin Muntii Rodnei, cu cortul. Campasem la Lacul Lala (Lala mica, cred) si parea ca vine ploaia. Speram sa ne ocoleasca totusi, mai aveam ceva de mers si nu-i cel mai distractiv sa umbli prin noroaie. 
         Si a inceput o furtuna :D, de tineam cu doua maini de cort si cu alte doua scoteam apa, ca se infiltra intr-un colt. Aceea a fost ziua in care eu am avut patru maini :)! Tineam doi oameni de el si pe urma chiar trei ca s-a aciuat la noi si un Alex, de la Bucuresti. Pe Alex l-am gazduit la noi pana dimineata ca nu mai putea merge, ca nu era ehipat corespunzator si se lasa seara. N-am dormit toata noaptea de grija ca poate e criminal in serie si ca pana aici ne-a fost! :D (asta fiind din seria "paranoia mea").
          A fost o ploaie enervanta, tuna si traznea in apropiere. Si totusi a fost foarte frumoasa. Se lasa seara, cerul s-a intunecat de la nori si in lac se vedea tare fain. Si apoi a iesit si curcubeul, de e pus ca foto la pagina principala a blogului meu, mare si incredibil de frumos. Ne-am imprietenit cu vecinii de cort si am mancat slanina fripta si am jucat carti, what a day! :)
           Asta seara mirosea a Lala! :) Il pleut, c`est merveilleux.
           Ia cum mi se face dor de mers la munte. Cat de curand :)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu