;

duminică, 6 iulie 2014

How to train your dragon sau Cum sa iti dresezi dragonul

          Na, ca mie imi plac desenele animate nu e secret. Nu stiu cum le-am ratat pe astea cu dragonul, am vazut aseara primul film. Foarte fain. De vazut. Recomand. Nu povestesc nimic.Fain!
          Daaar, ce voiam eu sa zic e de fapt ca acum in iunie a aparut partea a doua, ruleaza si in cinema, chiar si la mine in Sat` si... desi m-as duce, tare de tot ca e si 3D, nu merg ca este doar dublat in limba romana. Nu inteleg de ce nu exista macar o reprezentatie cu subtitrare. Chiar ma enerveaza chestia asta cu tradusu` lor. Aia se chinuie sa faca voci si efecte si cin` mai stie ce si la noi trebuie sa ajunga doar tradus. Incorect!
           Nu stiu pe cine mai sacaie faza asta, dar pe mine da. Eu stiu multi tineri si multi adulti care se uita la desene, de ce trebuie aia sa vorbeasca in limba romana? Ascult...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu