;

miercuri, 4 decembrie 2013

Sfaturi pentru gameri :)

          Imi place sa ma joc. Pentru asta imi fac timp oricand. Nici nu prea conteaza jocul. Pot juca fazan, pacalici sau elastic daca trebuie :), pot juca si jocuri complicate. Intotdeauna imi pregatesc adversarii : joc numai daca sunteti pregatiti de infrangere! :D.
           Eh, daca pierd sunt si eu om, 6-6 nu-mi iese de fiecare data, la "sus -jos" pic in prapastie cam des, sunt "prapastioasa rau" :D! Daca castig... e cum ziceam, joc doar cu cei pregatiti de infrangere :)!
           Mda, zilele astea am facut un concurs de avioane si am creat dominouri. Dominouri...e super :).
La concursul de avioane... am creat un avion putin zburator dar castigator! Da. Strategia, dom`le. Plus talentul. Da, toate astea trei la un loc! I`m really good. :)
           Multe zboruri scurte. Gen Satu Mare-Baia Mare! Din cand in cand (minus un cand) mai scoteam cate un F-word, I know I`m bad (ma implicam foarte tare, voiam sa vada cat sufar si eu de nepriceperea mea si a  avionului, am fost chiar intrebata daca dau asa prost ca sa castige altii? Asa ceva? Cine, eu? NU, N-I-C-I-O-D-A-T-A! Never. Never ever!...
          Nepotul meu imi zice... stii R, n-ar trebui sa injuri in prezenta copiilor, desi sa stii R ca eu stiu injuratura asta dar nu o folosesc!
            Pam-pam!

Pe scurt, I`m a gamer! Pe si mai scurt... nu injurati in preajma copiilor! Sau "barem", daca o faceti, veniti cu ceva nou, sa invete ceva, stie toata lumea ca din jocuri invatam nu ne jucam numai asa "de-a lela"! 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu