;

marți, 17 decembrie 2013

Plimbare prin Atena :)

            Mda, ce n-am mai vazut pana acum... portocali :), mandarini pe strada, in fata Academiei si a Bibliotecii Nationale. Miroseau tare bine :). 
             Am asistat la schimbarea garzii. Foarte frumos! Ritualul interesant. Pantofii militarilor erau haiosi de tot. Era ora 11 noaptea, eram vreo 10 spectatori de toti... 
Liniste in port :)! (Am zis.)
In mijlocul orasului, pe langa un hotel de 4 stele un domn citeste o carte. E si asta un semn din seria "cartile sunt necesare" :). 
                            Ce de coloane! Ce-cer frumos :), multa liniste. Sttt, nu deranjati zeii!
:) Am vazut o gramada de pisici si de caini vagabonzi. Pasnici!
Condimente! Nu m-am putut abtine :) Lavanda :) et Co.
Rudele lui Mitzu!
 Piata de peste, toti vanzatorii sunt super prietenosi. Am auzit welcome in Atena sau Greece (in piata asta) de cateva ori.
Am facut o multime de poze, tematici diferite, am sa pun maine poze cu graffiti din Atena :). Fiti pe faza :)
PS: Atena e mishteaux. V-am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu