;

luni, 18 noiembrie 2013

Inaugurare - Biblioteca Comunala Botiz

           Am avut azi bucuria de a participa la INAUGURAREA Bibliotecii Comunale Botiz (judetul Satu Mare), prilej cu care s-a inaugurat si serviciul Biblionet de care vor beneficia botizanii si nu numai :).
          In zilele noastre, institutiile de cultura sunt destul de vitregite. Cel mai adesea pentru ca "nu produc bani". De indata ce bati la o usa ce ti se deschide ti se spune "n-avem ", "nu se poate", "e criza"...
           Si totusi sunt si oameni care inteleg ca biblioteca este pentru OAMENI (comunitatea lor) si ca ceea ce dobandesc la biblioteca (cunostinte, abilitati, atitudini) se reintoarce in comunitate. 
          Am cunoscut azi un om bun, primarul comunei, care a facut multe lucruri minunate si cel mai minunat, pentru mine, este fara indoiala BIBLIOTECA! 


          Primarul spune ca se va amenaja si curtea bibliotecii, cat de curand, "...de abia astept, cum o  sa vina ei cu telefonul in curte, si cu laptopul...sa vedeti ce-o sa se mai indragosteasca tinerii la biblioteca" :D. 

         

          Cuvinte simple, oameni frumosi si speranta ca "de maine la biblioteca vor veni toti" :)! 
          Pe mine inaugurarile de biblioteca ma emotioneaza intotdeauna. Ce poate fi mai frumos decat sa fii bibliotecar si sa faci ceea ce iti place in conditii extraordinare?! 
             M-am bucurat din toata inima pentru colega mea si-i doresc mult succes!
            Si vreau sa-i MULTUMESC si eu domnului primar pentru tot ce a facut pentru biblioteca lor ca, daca stau bine sa ma gandesc, azi doar l-am felicitat nu i-am si multumit si sper sa i se implineasca visul ca tinerii sa mearga sa citeasca la biblioteca si nu doar sa citeasca :).





PS:  Botizani...la biblioteca cu voi! :) Multe si mari minunatii va asteapta :)!!!



          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu