;

marți, 22 octombrie 2013

Domnul care nu sufera ironia...

           am crezut din totdeauna ca a fi ironic inseamna a si avea un IQ mai ridicat. sa fii ironic nu inseamna sa fii nesimtit. sa fii ironic, sa razi pe sub mustata, la vedere cu cel ce poate gusta ironia e ceva. ironia e o arta, chiar:D. nu toti o stapanesc sau daca da, mai multi... asa unilateral...
          Domnul care nu sufera ironia are multe ironii in program. Sa fie asta semn ca IQ-ul lui e... cum ???
          ieri, de exemplu, domnul care nu sufera ironia... a inceput sa se miorlaie. adica ce zic eu aici, behaie e cuvantul corect si mi-am zis, dom`le cum scoate sunetele astea... hai sa il ironizez :D si am facut si eu ca el: me-he-he :D.
          domnul care nu sufera ironia nu sufera nici imitatia. Dar ce zic eu nu sufera, il scoate din sarite de-a dreptul. Asa ca, s-a dat jos, si-a luat privirea aia "behaitul-te-poate-costa-viata", a facut un viraj si s-a infipt cu dintii undeva in polarul meu, deasupra cotului. pam-pam!
         Na, mi se pare mie sau Mitzu chiar nu stie de gluma? Care-i faza cu IQ-ul lui? E ironic unilateral sau nu e ironic? Vreau sa stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu