;

miercuri, 11 septembrie 2013

Laboratorul de Educatie Nonformala, editia 2013 :)

           La Gura Portitei am participat la evenimentul Laboratorul de educatie nonformala, editia a V-a! A fost incredibil. Inmultiti de 3 ori "incredibil" si e cam pe acolo :). Gura Portitei este despre "OAMENI FRUMOSI IMPREUNA" care s-au intalnit pentru a aduce schimbare in comunitatea lor. 

Răsărit la Gura Portiței, 8.09.2013

         Am experimentat "la firul ierbii" tot felul de metode, tare mi-ar fi placut sa am mai multe maini si picioare (a,da, si vreo trei capete) sa pot participa la mai multe ateliere ca... tare fain a fost! Teatru de umbre, Biblioteca vie (am citit 2 carti frumoase), Teatru Forum, Flashmob, Jonglerie, PhotoVoice, Delivering Life, am intrat in labirint :), drumming... si treasure hunt :) ... (Ca spectator si la altele)
           Multumesc tuturor celor care au facut posibila aceasta intalnire cu nonformalul, organizatori si traineri deopotriva  >:D< si daaaa, tuturor participantilor :) pentru tot ce-au daruit, impartasit, emotii, energie, entuziasm și pentru implicare.
            Laborator` 13!!! :)  ;)
          
   PS: mai multe detalii pe http://www.nonformalii.ro
Indrazniti :)


         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu