;

duminică, 10 februarie 2013

Life of Pi și Hotel Transylvania (film)

           Am vazut si eu Life of Pi (Viața lui Pi), o drama, cu happyend. Un film interesant, nu m-as uita la el inca o data dar, te lasa cu niste ganduri: despre Dumnezeu, despre oameni, despre instinctul de supravietuire... Un film bun. Trist. Enervant :) [E atata apa :D! Si mi se facea un frrrig :)...].Cu morala ca Dumnezeu exista si ca noi alegem in ce sa credem. Despre prietenie si nu numai. Frumoasa interpretare. 
          Recomand.

         Hai sa va recomand si niste desene ce tocmai le-am vazut. Este vorba despre Hotel Transylvania care mi-a placut mult. Na, cu vampiri, Dracula :D, Frankenstein, Omul invizibil... niste scene zici ca-s "filmate" in Sighisoara. Amuzant si dragut. So enjoy it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu