;

duminică, 18 noiembrie 2012

Bistrita

Din seria... avem o tara frumoasa!
          Uite ca am ajuns si la Bistrita, un orasel frumos, la 209 km. de Satu Mare.  Bistrita e inconjurata de niste dealuri (ruginite zilele astea), ceea ce mi s-a parut "foarte tare, frate", asta ca sa citez din "clasici in viata".  O ploaie enervanta in prima zi si, cum era teoretic singura in care puteam sa ma plimb in voie pe lumina, am profitat de ploaia asta minunata. Sigur ca nu mi-am dus umbrela!!! Si cand am plecat de acasa m-am uitat ce obiective sunt dar nu mi-am imprimat nimic, ca doar tin eu minte... La hotel... harta nu aveau.
         Mda, intreb eu pe cineva ce obiective sunt in Bistrita si ma trezesc cu o mirare asa de mare... ~ pai ce obiective sa fie, ca io nu `nteleg de ce vin oamenii sa viziteze, ca Bistrita asta are numa doua strazi... mda, eu mai vin cu o intrebare grea, nu ma pot abtine... unde-i biblioteca judeteana? Pfuuuuoooaaaiiii, biblioteca, serios ca nu stiu.... apoi nu-s de aici, numa` de cinci ani m-am mutat la Bistrita." Ok, am plecat ca doar nu s-a terminat lumea cu tipa asta... si intr-adevar nu poti retine atatea amanunte in cinci ani. Punct.
mda, altii stiau ce si cum, unde, cu siguranta stateau de mai mult de 6 ani acolo.
         So, Bistrita...




si o gramada de struti, de toate culorile, funny :)
so, daaaaa, opriti-va sa va trageti sufletul la Bistrita :), aveti ce vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu