;

luni, 8 octombrie 2012

Sa-l iert?

          uneori pare ca viata e un film (prost) si noi suntem personajele principale. chestii in care am crezut, valori si principii se duc pe rapa cand unul dezamageste mai tare, prea tare. sa-l iert? daca stau sa ma gandesc bine ne stim de cand eram mici s-am inceput sa avem o relatie acum sapte ani. frumoasa. cu bune si rele. am facut tot ce era omeneste posibil sa fie Bine. uneori radea pe sub mustata si-si vedea de ale lui. am fost perna lui calda. a fost perna mea calda. am citit aceleasi carti si am ras unul de altul, mai mult eu... cum se zice ... la bine si la greu. 
          dar acum, mi se pare prea de tot. sa-i dau ignore? mda, a facut "pisu" pe mocheta. doi stropi. da, de domnul Mitzu este vorba. sa-l iert? 

PS: May u have a sunny Monday!!! :)

LATER EDIT:
ieri am ras de numa`
eram in timpul unor cursuri IT/LIB (pour la connoiseurs) si am primit niste mesaje grozave de la niste prieteni :D 
N-am mai indraznit sa ma uit la telefon numai la pauza... era prea de tot si nu puteam raspunde... toti, fara nicio exceptie, ziceau sa-l iert pe Mitzu pe principiul ca nobody is perfect, ca are vezica slabita, ii dus, ii al meu...
Asa ca, MITZU esti iertat! :D
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu