;

sâmbătă, 20 octombrie 2012

La Istanbul, pe urmele lui „Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii”! prin Kanal D

           Turcia este o tara ce se intinde pe doua continente, Europa si Asia, prin urmare un intresant amestec de cultura si civilizatie. Istanbul este singurul oras din lume care se intinde pe doua continente, tot Europa si Asia :), desigur.
            Cand am fost in Letonia avionul a facut escala la Istanbul.  E destul de enervant sa stai cateva ore in aeroport si sa nu te plimbi in buna voie pe strazile incarcate de istorie...  si sa vezi o minareta pe geam!!! Of si vai! Inca ma doare sufletul :)
          Asadar...intalnirea cu sultanul n-a avut loc:), cadane n-am vazut :), baclava n-am mancat, narghilea n-am fumat!!! Trebuie sa ma reintorc, negresit.
            Totusi, am mancat inghetata turceasca si rahat :D, foarte bune amandoua delicatesele :D.
            Am vazut orasul Istanbul de sus si e super. Sper sa ma intorc in Istanbul, un oras plin de culoare, viu si pestrit. Imi doresc sa  ratacesc pe stradute, sa simt mirosul  de cafea, menta, tamaie si piper, sa fac poze la "toate pietrele" (cum imi place mie sa fac), sa vizitez Palatul Topkapi, sa vad minarete,  Moscheea lui Suleyman Magnificul, Palatul Dolmabahce, Moscheea Albastra, Muzeul de Arheologie, Turnul Galata, sa vad marea si Bosforul. Si apoi la bazar :D!
             Cine mai vrea la Istanbul? 
            Kanal D îti poate aduce și ție un city break la Istanbul dacă scrii pe blog o poveste despre Turcia (detalii aici). Până atunci, dacă vrei să simți și tu atmosfera specifică Turciei, Kanal D te invită să urmărești serialul Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii, în fiecare luni și marti, de la ora 20:00″.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu