;

marți, 10 aprilie 2012

Frica de pisici - ailurophobia

          da, eu pot sa inteleg pe oricine are vreo frica. sau mai multe chiar. m-am gandit de ce mi-i mie frica si singura pe care am putut-o identifica e de intuneric. nu stiu exact de la ce mi se trage poate de la frate-meu care era un idi, tamp, cre avea un bun obicei de a ma astepta cand ieseam de la baie seara sa ma sperie, da, domnule ii iesea de minune, daca asta era intrebarea... Acum el nu-si mai aminteste, si normaaal, in timp ce ranjeste pe sub mustata... I`ll pay him back one sunny day :)!
         mda, ziceam de frici, unei cunostinte ii este frica de pisici si prin urmare si de Mitzu. mie asta mi se pare amuzant, mai ales ca-l cunosc pe Mitzu (motanu` nostru, domnu` Mitzu, Mitzanu, Veveritzanu, Pasar-lati-lungila, Grasu, Urechila, Frumusila...) si NU se poate sa-ti fie frica de Mitzu, adica lui i-i frica de toata lumea si de orice si atat. mda, asta pana sa primesc poza asta cu Mitzu. 
         cui i-i frica sa nici nu se uite! 
ce dinti de rechin :D are. Rechinache :D Cui i-i frica de pisici probabil ca asta vede mereu. Nu stiu. Asa arata fiorosul Mitzu cand casca. In  rest arata ca un motan frumos, ingrijit si rasfatat. Pentru ca...el este :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu