;

miercuri, 25 aprilie 2012

Cluj

Cluj these days :). duty calls.
Sa ai o zi faina :)

Later edit:
          La Cluj .. M-am (re)intalnit cu oameni faini si m-am si distrat. Kind of 3 in 1. Am stat la Hotel Napoca Grand. Conditii super. Mie orasul nu mi se pare incredibil de frumos, am umblat ceva si pe stradute pentru ca am avut timp, mi-a placut mult Catedrala Ortodoxa, atata liniste si atatia oameni care intrau inauntru. In Cluj am intrat in mai multe biserici, nu pentru ca am ceva magie cu asta dar, ERAU DESCHISE! La noi in Sat`, cu exceptia Catedralei Romano-Catolice (care este o minunatie) nu sunt deschise numai duminica si, si  atunci "non-stop intre orele" ...
              Am vazut un caine Pitzi :) care era dat cu lac pe gherute.
       Mi-a mai placut Bastionul croitorilor si ca in Cluj sunt o gramada de evenimente culturale la care as fi mers si eu cu draga inima. Am mancat o inghetata super. :) 
        Astia pun tramvaie in oras si traficul era infernal. Numa` mie mi se pare ca tramvaiele incurca circulatia?
          Ziua buna si tie :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu