;

miercuri, 12 iunie 2019

Orice om... stie sa faca agricultură

Să ne înțelegem... atunci când am plantat semințe de leuştean nu ştiam că la piață sunt deja nişte ditamai crengile de leuştean de poți să-ți faci fustă exotică şi aromată, evantai pentru eunuci şi cort pentru maimuțe din ele.
 Am plantat nişte semințe, neregulamentar. Că na, nu voiam să fac nimic din cele de mai sus cu ele... adica conform cu regulamentul trebuiau plantate la cam 30 cm. distanță. O.k. regulă încălcată. Nicio problemă.
Apoi le-am înconjurat cu pietricele. Apoi am aşteptat să crească. Să crească un pic. Să crească. Măi, să răsară. Un firicel. Nu m-am zgârcit, cică am turnat cu plicul, nu din 30-30. Aş fi vrut anu' ăsta să crească, nu în 20-20...M-binnneee. Prietenii mei ştiu că sunt un agricultor priceput, desăvârşit. Mi-au şi zis că slabe şanse să crească. Din semințe rar creşte, citez din clasici. Mna, chestii complicate cu leuşteanul, acum ştiu exact cum stau lucrurile. Apoi zic, lasă-mă frrrate cu leuşteanul ăsta. Pietrele tot acolo... Apoi am luat 4 răsaduri şi 3 au rezistat. Apoi am făcut ordine într-o zi la semințe. Ghiceste cineva dacă era acolo plicul sigilat? Să vă aud. ;)     :)))
Una peste alta, la anul plantez iar, tot acolo. Pregătiți-vă de invazie. Dacă aveți nevoie de ajutor, contați pe mine. Mă pricep şi vin cu drag. Distanța nu e o problemă. Am şi nişte semințe de inorog, una de dinozaur, o zânâ, câteva de cartofi pai... şi da, vin să ajut nu vă las singuri, ca cine ştie ce faceți şi nu se prind! Doamne fere'!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu