;

marți, 9 mai 2017

Ana, mon amour sau Ice tea foot

          Citisem despre filmul asta ca a luat un premiu la Berlin. M-am bucurat ca a ajuns si la mine in Sat`.  Nu-mi place sa stiu dinainte despre ce e vorba asa ca am aflat la fata locului. 
         Te-ai putea gandi ca e o poveste de dragoste. Poate fi, un tip se indragosteste de o tipa, amandoi studenti. Tipa are niste traume din copilarie, atacuri de panica, depresii, tratament. Pan` la urma se casatoresc si au un copil. 
        Ambii au probleme in familiile lor. Merge tipul la Botosani la ea acasa, doarme cu "viitorul socru" in pat, cu pijamaua lui ...haios momentul  :), se lasa cu cafteli si cu injuraturi. Tinerii pleaca... Se duc la tip acasa, parintii profesori. Se cearta, se caftesc(chiar trasa de par secventa asta. Siguuur, nu imposibila :) ! )  si se injura bine.
         Planurile alterneaza. Si cam atemporal. O data e insarcinata  tipa. O data nu e. O data e copilul undeva. Iar e insarcinata... Derutant.Tre` sa fii atent bine. Injura aia... frrrate. Sunt doua bancuri, unu bun. E si un act sexual. Injuraturi cat China. Enervant la un moment dat. Sunt niste faze din alt film :)... adica n-am inteles ce era cu faza cand s-au dus la preot sa se spovedeasca si nici cand stateau la rand la moaste... 
         Vestea buna e ca tipa se vindeca. Vestea rea e ca tipul ramane fara loc de munca, Vestea rea e tipul umbla la terapeut in continuare. Filmul asta poate fi povestea lui. Mda, e o drama.
          Cand am iesit de la film am zis ca prea injura aia in film si ca n-am mai vazut de mult un film asa fucked up! Da, l-am recomandat. 
            Mai sunt si alte planuri dar nu vreau sa va stric toata bucuria. Mergeti si voi daca va place sa stati in tensiune. Recomand. 
         

3 comentarii:

  1. Super descrierea. Esti tare Ralu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mergi la film. Asa a fost filmul, fain. ;) Interesant e. Dupa reteta americana : sex si violenta.

      Ștergere
    2. Sa mergi la film. Asa a fost filmul, fain. ;) Interesant e. Dupa reteta americana : sex si violenta.

      Ștergere