;

joi, 19 iunie 2014

Manastirea Bezdin

          Zilele astea am ajuns la manastirea ortodoxa sarbeasca Bezdin, situata la 36 km de Arad, la 5 km. de satul Munar. Construirea manastirii s-a inceput in 1539. In incinta sunt moastele parintelui Chiril. 
        Manastirea e tare frumoasa, din pacate cam lasata de izbeliste, am urcat si in pod :), pictura stearsa, crapaturi in zid...
        Interesant la ea ca avea un ceas pictat cu ora fixa12 si un sfert, pe turla. Era o maicuta venita din Serbia cu care am vorbit in engleza si n-am mai intrebat si care e faza cu ceasul pentru ca parea prea complicat :). Cu siguranta are o istorie interesanta. Am luat un pliant de aolo dar informatiile sunt prea putine, nu stiu cum l-au conceput asa. 





In spatele manastirii e padure.


Frumos. Si liniste. Si ciripit si zumzet. De va iese in cale, faceti un popas! In apropire de manastire este si un lac (cica chiar trei) cu nuferi si un observator pentru pasari, n-am ajuns pana acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu