;

miercuri, 5 februarie 2014

Don Quijote...Don Quijote de la Mancha

         Incerc din rasputeri sa ma tin de promisiuni*. De cand m-am apucat de Don Quijote de la Mancha am terminat de citit doua carti. Oricat am incercat nu l-am inteles pe acest cavaler. Domnule, ori eu nu rezonez cu cavalerii ori capodoperele ma lasa indiferenta. 
        Zic doar sa ne fereasca, cine stie si poate, de cavaleri din astia. Nu stiu daca nu era nebun. Cum n-am citit toata cartea e periculos sa ma pronunt.
        Poate ca e un personaj amuzant. Stiu si eu?  Poate nu am avut ochelarii de citit chestii amuzante.. 
         Asadar... in numele iubirii si-a dreptatii va provoc sa cititi aceasta carte. 
         Eu stiu (in concluzie) ca ar trebui sa ma straduiesc pan` la capat! *pentru ca am promis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu