;

marți, 21 ianuarie 2014

La coafor...

         Mi se intampla de putine ori sa imi placa oameni asa din prima. Am intalnit ieri o coafeza bestiala. Din intamplare am nimerit la ea, cea la care voiam sa merg nu lucra. Avea asa o energie molipsitoare, am ras de numa` si am aflat ca exista o solutie de intins parul cam ca un permanent care are efect muuuulte zile (cred ca a zis 6 luni, dar ar fi prea de tot si eu n-am insistat)! 
          Na, zic sa ne tundem...Deci sa fim intelesi, numai varfurile. Adica... asa vreo 6 cm, e bine? Asta inseamna varfuri. Deci nu comentez, e bine. Zic: sa se poata prinde in coada. Vai de mine, se poate? Taiem doar varfurile! V-am zis. Pan` la urma m-am trezit cu o freza afro :D, mai mare dragul! Eu nu ma mai recunosteam numai decat dupa voce si dupa ceas!
          Eu, fiind prietena cu placa de intins parul ma las pe mana ei...zice hai gata cu placa, hai sa il facem cu difuzor, spuma si sa vezi ce fain sta! Aha(m), nici una, nici doua ma trezesc cu un cap cat China :D, capul meu, sa fim intelesi. Uite ce bine iti sta! Eu nu vedeam bine. Ai putea sa-l intinzi cu placa intr-o saptamana (nu zilnic, nu saptamanal ca se distruge parul) si ai putea sa il lasi asa o saptamana. Eu ma tot uitam la aia din oglinda... cu capul cat China... si mi s-a facut asa un dor de placa mea :)! Placa mea, placa mea! M-a intrebat daca sa mi-l intinda dar eu...nu si nu. Numai pentru ca eu sunt curajoasa. 
           M-as putea obisnui si cu o freza din asta. Totusi nu zic ba. Sau, ba?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu