;

joi, 15 august 2013

Hai, ca-ti ia mama inghetata!

       Daca n-ai inteles nu inseamna ca esti prost. Daca ai inteles nu inseamna ca esti destept. Daca iti place inghetata nu esti urs polar...
Intr-o zi, intr-un parc...bine ca nu era 1 iunie. Pruncul ala lingea o inghetata. Habar n-am ce aveau de impartit dar la un moment dat ma-sa zice...:
        "Daca nu termini, asa iti trag doua palme de nu te mai ridici de jos" !
       Ah, ce-mi plac mie mamele astea care cumpara inghetata copiilor. Le iubesc. De-adevaratelea. Na, ca pe urma iti umbresc ziua, inghetata si gandurile... si inghetata nu mai aluneca pe unde trebuie...nu se pune. Inghetata e inghetata, ce daca e inghitita "cu noduri"!? Nu?
     Da, eu nu am inteles. Si mai cred ca niciodata nu o sa pot intelege. Poate pentru ca nu-mi amintesc sa ma fi batut vreodata mami sau tati.Pentru nimic. Mai bine ma bateau. Asa as fi inteles si eu cum stau lucrurile si as fi apreciat inghetata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu