;

luni, 22 august 2011

23 august

PS: poze n-am avut vreme sa aleg, am vrut sa fac niste colaje cu foto din Budapesta. o sa fac mai incolo. acum ma pregatesc de marea aventura. plec la munte. can`t wait. >:D< s-aveti o super zi si vreme buna!  cu drag >:D<
         vaz ca maine e 23 august. numai bine. de ziua asta ma leaga o amintire placuta. cand aveam sapte ani de 23 august am fost la strand. o fi fost 1 mai, nuuu cred, 23 august, cum am zis asa ramane. si... din banii de pe sticlele de bere mi-am luat un bilet de tombola si am castigat un iepuras. era cam nebun si frumos. l-a chemat Tomita si mi-a facut viata fericita. era mai destept decat mine, manca numai bomboanele de ciocolata de pe brad, alea fondante cu gust de lipici nu-i placeau nici lui, nici mie. el le mirosea pe alea bune. io mai mancam si cu gust de lipici. el nu, niciodata. a facut el multe magarii, dar cea mai grava a fost in seara de Craciun cand Tomita mi-a mancat nasul de la o papusa ce tocmai mi-o aduse Mos Craciun... 
          Have a nice day! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu